خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مدیران فارغ از نگاه سیاسی مشکلات را پیگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۴۳۳

استاندار قزوین گفت: مدیران به دور از سیاست زدگی و با تضارب آرا و اندیشه‌ها، مشکلات استان قزوین را رصد کنند تا جامعه به پویایی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دست یابد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی‌پور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قزوین که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، اظهار کرد: باید از هر فرصتی برای توسعه استان استفاده کنیم و امروز وظیفه همه مسئولان است که فارغ از هر نگاه سیاسی مشکلات را پیگیری و با تمام ظرفیت و توان برای خدمت به مردم تلاش کنند.

استاندار قزوین بیان کرد: بسیاری از مشکلات امروز کشور، داخلی و ناشی از لج‌بازی‌های سیاسی است و ربطی به تحریم و جنگ اقتصادی ندارد که موجب از بین رفتن ظرفیت‌ها و فرصت‌های توسعه کشور می‌شود.

جمالی پور با اشاره به انتقادات درباره انتصاب مدیران استان، تصریح کرد: از زمان شروع به کار در استان براساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید، مشی اعتدال را در پیش گرفته‌ام و در انتصابات فارغ از گرایش‌ها و جناح بندی‌های سیاسی به دنبال به کارگیری نخبگانی هستم که بتوانند در مسیر رشد و توسعه استان یاریگر باشند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به سالگرد شهید سلیمانی، تاکید کرد: این سردار والامقام، اخلاق محور بود و شهادت ایشان، روح همدلی و اتحاد را در کشور زنده کرد و باعث تحکیم وحدت بین مردم و مسئولان شد.

وی افزود: سردار سلیمانی، مظهر وحدت و انسجام بود و همه آحاد جامعه را فرزندان و برادران خود می‌دانست.

استاندار قزوین ادامه داد: سردار سلیمانی در طول دوران حیاتش رفتاری نکرد که تفرقه‌اندازی باشد بلکه در جنگ مظهر عزت و در صلح مظهر وحدت بود پس چرا ما با نگاه سیاسی و حذفی برخورد می‌کنیم و نمی‌توانیم مظهر وحدت باشیم.

جمالی پور خاطرنشان کرد: تخریب سرمایه انسانی، تخریب ثروت و نابود کردن یک مملکت است که عقوبت زیادی دارد بنابراین ما باید در مقابل تخریب ظرفیت‌ها پاسخگو باشیم و از امروز تصمیم بگیریم برای عزت کشور و شهدا فعالیت کنیم.

وی یادآور شد: ما حق نداریم شهدا را براساس منافع خود تفسیر کنیم چون اگر قرار است کشور به توسعه برسد باید وحدت را حفظ کنیم.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: ساختن این کشور در گرو اندیشه‌ای ناب و سرمایه انسانی است بنابراین نباید با اندیشه تقابل کنیم چون تقابل باعث تخریب‌ می‌شود درحالیکه تضارب اندیشه، جامعه را به بزرگی و به قله‌های اوج می‌رساند.

استاندار قزوین با بیان اینکه نقد سازنده چاره ساختن کشور است، یادآور شد: ما با فراغ بال نظرات مفید برای جامعه و کشور را می‌پذیریم، اما باید مرز میان نقد با تخریب را مشخص کرد چون گاهی به بهانه نقد، سرمایه را تخریب می‌کنیم.

جمالی پور با بیان اینکه باید نصیحت درست را چراغ راه خود قرار دهیم، خاطر نشان  کرد: امروز زمان رقابت سیاسی نیست بلکه باید پای ارزش شهدا بمانیم چون توطئه‌های زیادی علیه کشور وجود دارد و ما باید با ظرفیت‌سازی در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

وی اظهار کرد: ما باید به اندیشه‌های یکدیگر احترام بگذاریم و اجازه ندهیم تفاوت دیدگاه سیاسی کشور را به چالش بکشاند.

جمالی پور تصریح کرد: امروز حوزه زنان و خانواده در معرض تهدید جدی قرار دارد و سرمایه‌گذاری عظیمی توسط دشمن در این حوزه صورت گرفته است و همه به دنبال تخریب این نهاد هستند.

استاندار قزوین گفت: ما باید نهاد خانواده را تقویت کنیم و کسی حق ندارد در این حوزه سیاسی رفتار کند، بلکه باید عالمانه در این حوزه فکر کنیم و برنامه مناسبی داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اقدامات خوبی که در سال‌های اخیر در حوزه بانوان استان انجام شده است، افزود: شهرک پوشاک با رویکرد بانوان در استان ایجاد می‌شود تا بتوانیم شاهد ایجاد اشتغال مثبت برای این قشر مهم در جامعه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز