خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر؛

پارک اقتصاد دیجیتال سمنان افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۴۳۱

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان از افتتاح پارک اقتصاد دیجیتال سمنان همزمان با دهه‌فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بیان کرد: مهارت‌آموزی از برنامه‌های اولویت‌دار استان برای ایجاد توسعه پایدار است.

وی یادآور شد: دو مورد از ۳۰ برنامه اولویت‌داری که از سوی وزیر کشور به استانداران اعلام‌شده مرتبط با حوزه مهارت‌آموزی است.

منصوری افزود: اجرای طرح‌های مهارت‌آموزی در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای استان سمنان قرار دارد.

معاون استاندار سمنان اظهار داشت: پروژه پارک اقتصاد دیجیتال در حوزه معاونت توسعه منابع استانداری سمنان پیگیری می‌شود و با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و وزارت ارتباطات راه‌اندازی و در دهه‌فجر افتتاح خواهد شد که این پارک بستر و خواستگاهی برای توسعه اقتصاد دیجیتال در استان است.

منصوری ادامه داد: آموزش‌هایی که در حوزه مهارت در استان به آن نیاز داریم به این جهت سوق داده می‌شود و باید با سرعت بیشتری در حوزه اقتصاد دیجیتال و فناوری اطلاعات گام برداریم.

وی اضافه کرد: پارک اقتصاد دیجیتال برای توسعه آموزش‌ها، اشتغال‌زایی، برگزاری استارتاپ‌ها و مرکز سنجش سلامت حرفه‌ای راه‌اندازی می‌شود.

معاون استاندار سمنان ضمن بیان اینکه مهارت‌آموزی سربازان و توسعه مهارت در استان در اولویت برنامه‌های مهارتی قرار دارد گفت: تعامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط برای دستیابی به برنامه جامع مهارتی ضروری است.

وی ادامه داد: به دنبال تشکیل اتاق حل مسئله در تمام شهرستان‌های استان هستیم و این در حالی است که این اتاق اکنون در شهرستان سمنان راه‌اندازی شده است.

منصوری یادآور شد: دو کارخانه نوآوری در استان راه‌اندازی شده و درصدد راه‌اندازی یک واحد نوآوری دیگر در استان هستیم تا هدف ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه را با حلقه مفقوده مهارت در سراسر استان محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز