خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان:

تیم‌های بازرسی استان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال تقویت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۳۶۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به نقش کلیدی کنترل و نظارت در حفظ آرامش بازار گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال تیم‌های بازرسی استان تقویت می‌شوند.

به گزارش ایلنا از همدان، ظاهر پورمجاهد امروز در ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: بازرسی استان همدان کمبود نیرو دارد که با تامین منابع مورد نیاز این مشکل حل می‌شود. 

وی تاکید کرد: هرچه به ایام پایانی سال نزدیک می‌شویم نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و این موضوع در اولویت ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: در زمینه تامین و توزیع اقلام اساسی دستگاه های دیگر، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را یاری کنند تا عرضه و تقاضا به تعادل برسد. 

پورمجاهد تقویت انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را ضروری دانست و گفت: این‌تشکل‌ها می‌توانند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشند و در سطح استان پشتیبانی می‌شوند. 

او خاطرنشان کرد: از بخش خصوصی به عنوان مباشر برای تامین و عرضه اقلام مورد نیاز استان استقبال می‌کنیم و اگر نیاز باشد تسهیلات بانکی به این افراد ارائه می‌شود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: تعاونی ها و اتحادیه ها بهترین گزینه شبکه توزیع هستند و باید از این ظرفیت های استان برای عرضه آسان و ارزان مایحتاج مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز