خبرگزاری کار ایران

سرپرست بهزیستی شهرستان البرز:

مددجویان بهزیستی از تخفیف ۲۰ درصدی مجوز کسب بهره مند می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۳۳۶

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان البرز گفت: تخفیفات ۲۰ درصدی اخذ مجوزهای کسب برای معلولان و مددجویان بهزیستی شهرستان البرز شامل آموزش و حق عضویت است.

شیرین فرازمند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: معلولان و مددجویان علاقمند به فعالیت در حوزه صنفی از تخفیفات ۲۰ درصدی اخذ مجوزهای کسب بهره مند می شوند و به همین منظور با همکاری اتاق اصناف شهرستان البرز هزینه های مربوط به آموزش و حق عضویت مددجویان نیز رایگان خواهد شد.

سرپرست بهزیستی البرز افزود:  مددجویانی که متقاضی تسهیلات خوداشتغالی هستند، در صورتی که نیاز به مجوز شغلی از مجمع صنفی داشته باشند، از تخفیف ۲۰ درصدی هزینه‌های مربوطه در راستای کسب جواز برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این تخفیفات ویژه صرفا جهت مددجویان نیازمند اعمال میشود بیان کرد: در صورتی که مددجویان تحت پوشش بهزیستی قادر به پرداخت هزینه های مربوطه نباشند، بعد از تایید و ارائه معرفی نامه کارشناس اشتغال بهزیستی ، ارائه مجوز برای آنها با تخفیفات ویژه اعمال خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: در سال گذشته ۶۵ درصد از متقاضیان دریافت تسهیلات خوداشتغالی در زمینه جواز کسب و خدمات بوده است. که قطعا در این شرایط

سرپرست بهزیستی البرز ادامه داد: همکاری های اتاق اصناف و اداره صنعت ، معدن و تجارت می تواند در تسهیل اشتغال مددجویان بهزیستی مسمر ثمر باشد .

فرازمند همچنین در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی به مددجویان گفت: مددجویانی که آماده سازی شغلی برایشان انجام شده و در حال حاضر بیکار هستند و دارای مجوزات لازم جهت راه اندازی شغل می باشند، می توانند تسهیلات خوداشتغالی تا سقف ۵۰ میلیون تومان بصورت قرض الحسنه و بازپرداخت ۷ ساله در یافت نمایند.

وی در پایان تهیه اقلام مصرفی با قیمت دولتی جهت اهدا بسته‌های حمایتی به مددجویان، را از دیگر مصوبات و همکاری های مشترک با اداره صمت شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز