خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان در دیدار معاون وزیر راه مطرح کرد:

مشارکت شرکت بازآفرینی برای بهسازی بافت‌های فرسوده شهری و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۳۰۸

استاندار گیلان بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری و نیز ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی را انتظار بحق شهروندان خواند و تأکید کرد که مشارکت شرکت بازآفرینی در حوزه‌های یادشده، تحقق رفاه اجتماعی را سرعت می بخشد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در دیدار معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری اظهار داشت: از 52 شهر استان، 30 شهر با مساحت حدود دو هزار و 750 هکتار دارای محدوده مصوب بافت فرسوده شهری است که انتظار داریم با جدیت، در دستور ساماندهی قرار گیرد.

وی همچنین به سکونتگاه های غیررسمی استان و ساکنان این محدوده ها اشاره و اضافه کرد: در راستای تحقق عدالت اجتماعی و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، طرح های مدنظر برای ارتقاء رفاه اجتماعی در این مناطق به مرحله اجرا گذاشته شود.

استاندار گیلان با اشاره به برگزاری جلسه های منظم هماهنگی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن و استقبال صورت گرفته در استان از این طرح، تأمین مسکن برای جوانان و نیازمندان را اقدامی امیدبخش خواند و بر لزوم اطلاع‌رسانی گسترده درباره اجرای مرحله سوم طرح ویژه افراد فاقد ثبت نام مسکن تأکید کرد.

زارع  اجرای طرح جامع بازسازی حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) و نیز ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب رشت را نیز از جمله اقدامات مورد انتظار مردم ذکر و تصریح کرد: با عزم همگانی باید در فرصت باقی مانده از عمر دولت دوازدهم، نسبت به انجام اموری که موجب جلب رضایت عمومی می شود، همت گمارده شود.

مهدی عبوری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری نیز در این دیدار با اشاره به بازدیدهای خود از مناطق مختلف رشت، وجود عزم و تعامل بین مسئولان را زمینه رفع کاستی‌ها عنوان کرد و گفت که این شرکت در زمینه توسعه بافت های فرسوده رشت همکاری می کند.

وی بهبود وضعیت آسفالت رشت را یکی از موارد ضروری برای انجام خواند و تصریح کرد که با تصویب موافقت نامه قیر، برای بهبود این مشکل اقدام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز