خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی/ هوای تهران و اصفهان در وضعیت ناسالم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۲۷۳

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از تداوم آلودگی هوا ظرف روزهای آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: تا هفته آینده در غالب مناطق کشورمان جوی پایدار و هوای صاف حاکم است. برای شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد. امروز تهران و اصفهان شرایط ناسالمی دارند و برای همه‌ گروه‌های سنی چه حساس و چه سالم، ناسالم است.

گودرزی ادامه داد: فردا تهران کرج، قم، اراک، اصفهان هم افزایش آلایندگی و کاهش کیفیت هوا را دارند. شنبه فقط تهران، قم و کرج این شرایط را دارند و وضعیت به گونه ای خواهد بود که هوا برای همه گروه‌ها ناسالم است و باید از فعالیت‌های غیر ضروری و تردد در فضای باز خودداری شود.

این کارشناس هواشناسی گفت: امروز و فردا برای استان سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و هرمزگان وزش باد شدید رخ می‌دهد از امروز تا اوایل روز جمعه استان‌های گیلان، مازندران و گلستان وزش باد را دارند. با توجه به روند افزایش نسبی دما و وزش باد برای ارتفاعات البرز و جاده‌های منتهی به کوهستان امکان ریزش بهمن را دارند.

وی بیان کرد: سه روز آینده دریای خزر و خلیج فارس و دریای عمان مواج است و هوای امروز تهران صاف تا کمی ابری و غبار آلود است و تا شنبه ادامه دارد. ۷ درجه سانتی گراد بیشینه دمای تهران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز