خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار:

تشکیل کمیته مدیریت مصرف بهینه انرژی در قزوین ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۲۵۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: کمیته مدیریت مصرف بهینه انرژی در استان قزوین باید با حضور دستگاه‌های مرتبط تشکیل شود تا بتوان جلوی اتلاف منابع و سرمایه‌های آینده کشور را گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد در ستاد حمل و نقل و سوخت استان قزوین، اظهار کرد: امسال به رغم اینکه دانشگاه‌ها، مدارس و بسیاری از فضاهای عمومی به دلیل شیوع کرونا تعطیل هستند اما باز مصرف انرژی بالا است و اولین کار در این زمینه باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی باشد.

معاون عمرانی استاندار اضافه کرد: باید کمیته‌ اطلاع رسانی با این ماموریت با حضور دستگاه‌های اطلاع رسانی در استان تشکیل شود و بتواند نقش خود را در کاهش مصرف استان طی ماه‌های آینده سال به خوبی ایفا کند.

فرخزاد افزود: مکاتبه با ادارات مختلف از شرکت گاز و برق و حوزه‌های نظارتی در خصوص کاهش مصرف انرژی صورت گرفته است و باید کمیته‌ای برای نظارت و پایش در این زمینه با گشت‌های مشترک تشکیل شود.

 وی گفت: در حوزه حمل و نقل و سوخت رسانی نیز قرار است شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مشخصات تمام ناوگان خود را اعلام کند تا بتوان نظارت‌های بیشتر و بهتری بر شبکه توزیع سوخت استان داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز