خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل خبر داد:

تخفیف 100 درصدی گاز به مشترکان کم مصرف

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۱۹۴

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از تخفیف 100 درصدی در قبوض گاز مشترکان کم مصرف خانگی در مناطق مختلف شهری، ‌روستایی و عشایری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیلی با اشاره به مصوبه اخیر هیئت دولت در خصوص تخفیف صد درصدی صورتحساب گاز مشترکان کم مصرف ، گفت: این طرح به منظور کاهش فشارهای معیشتی بر محرومان و کم ‌مصرف‌ها همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز اجرایی می شود و از ابتدای دی ماه مشترکینی که در ایام سرد سال ، کمتر از ۲۰۰ متر مکعب گاز مصرف کنند ، شامل تخفیف ۱۰۰ درصدی شده و هزینه ای را پرداخت نمی کنند.

او صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی را لازم و ضروری برشمرد و الگوهای مصرف گاز در این طرح را به شرح ذیل بیان نمود:

- ایام سرد اقلیم های ۱، ۲و ۳؛ ۲۰۰متر مکعب و کمتر در ماه

- ایام سرد اقلیم ۴؛ ۱۵۰متر مکعب و کمتر در ماه

- ایام سرد اقلیم ۵- ۱۰۰متر مکعب و کمتر و ایام گرم در همه اقلیم ها ۴۵متر مکعب و کمتر

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در رابطه با طرح های تشویقی به منظور کاهش هزینه گاز مصرفی به مشترکان گاز طبیعی در استان گفت: اگر مشترکین، مصرف گاز را به نسبت سال های ۹۶ و ۹۷، بیش از ۱۰ درصد کاهش دهند، کل گاز بها با ۱۵ درصد تخفیف محاسبه خواهد شد.

اسماعیلی ادامه داد: در صورتی که مشترکان پر مصرف به نسبت سال ۹۶ و ۹۷، بیش از ۱۵ درصد افزایش مصرف داشته باشند، قیمت کل گاز مصرفی آن‌ها، ۱۵درصد افزایش خواهد یافت.

او با اشاره به اهمیت بهینه‌سازی مصرف گاز در استان ، افزود: آمارها نشان می‌دهد الگوی مصرف در بین مشترکین گاز طبیعی کمتر رعایت می شود و گواه این مهم افزایش میزان مصرف گاز طبیعی در در استان است که در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز