خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

انجام 20 هزار تست کرونا در استان / 93 درصد جمعیت استان اردبیل غربالگری شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۱۸۴

استاندار اردبیل از غربالگری ۹۳ درصد از جمعیت استان برای بیماریابی کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در سمینار فرمانداران استان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد،  از غربالگری ۹۳ درصد از جمعیت استان برای بیماریابی کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر روند مبتلایان به کرونا در استان رو به کاهش بوده و هم اکنون تعداد بستری ها به ۲۱۵ نفر رسیده است.

او بیان کرد: حدود ۲۰ هزار تست در استان انجام گرفته و بیماریابی و قرنطینه افراد مشکوک به کرونا از روند شیوع این بیماری در استان کاسته است. 

استاندار اردبیل گفت: با اقدامات انجام گرفته از سوی کادر پزشکی، بسیجیان و عوامل اجرایی طرح شهید سلیمانی و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، وضعیت مدیریت کرونا در استان مطلوب بوده  و جزو استان های پیشرو در این خصوص هستیم.

استاندار اردبیل اذعان کرد: در حال حاضر نیز بستری ها نسبت به روز گذشته هفت درصد کاهش یافته است.

بهنام جو ضمن قدردانی از اهالی استان برای استمرار رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، خواستار پرهیز از برگزاری مراسم های غیرضروری و همنشینی ها شد.

وی در ادامه از هماهنگی با فرمانداران استان برای برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: همچنین برنامه ریزی های لازم برای افتتاح طرح ها و پروژه های مختلف در این دهه انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز