خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت حمل‌ونقل شهرداری:

مدیران نواحی شهری قزوین پل ارتباطی مردم و شهرداری باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۰۵۰

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: انتقال مسائل ترافیکی قزوین باید توسط مدیران نواحی شهری به معاونت حمل و نقل انتقال داده شود و مانند پل ارتباطی میان مردم و شهرداری عمل کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، شیما زرآبادی پور در نشست مشترک مدیران ترافیکی شهرداری با مدیران نواحی قزوین، اظهار کرد: از آنجا که مدیران نواحی شهری به واسطه ارتباط مستقیم با مردم، در جریان خواسته‌های آنان و شرایط هر منطقه از نظر ترافیکی، عمرانی، سلامت، فرهنگی و ... هستند، می‌توانند به عنوان پل ارتباطی میان مردم و شهرداری عمل کنند و تسهیل‌گر مسائل باشند.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل شهرداری افزود: این معاونت اقدامات و فعالیت‌های خود را بر اساس راهبرد «راه مشترک؛ مسئولیت مشترک» پیگیری می‌کند؛ راهبردی که بر مسئولیت مشترک شهروندان در بخش ترافیک تاکید دارد.

زرآبادی پور ادامه داد: شهروندان به واسطه آگاهی و مناعت طبعی که دارند، با ما همراه هستند که نمونه این موضوع، تماس‌های شهروندان در جریان ارتباط مستقیم مردمی مدیران ترافیکی از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری در هفته حمل‌ونقل بود و ما نیز باید برای تامین خواسته‌های آنان تلاش کنیم.

در این نشست مدیران سازمان‌ها و مراکز تابعه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز در آن حضور داشتند، پس از اظهار نظرهای مدیران نواحی شهری، مدیران ترافیکی شهرداری به برخی از مسائل مطروحه پاسخ دادند و مابقی موارد نیز در دستور کار بازدید، بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز