خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر دادَ؛

پلیس، کلاهبردار میلیاردی را دستگیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۰۰۵

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرستان دشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا  از بوشهر ، سردار خلیل واعظی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی افراد مالباخته  به پلیس آگاهی شهرستان دشتی، مبنی بر اینکه فردی در شهر خورموج به بهانه خرید و فروش خودروهای صفر کیلومتر زیر قیمت بازار مبلغ هنگفتی از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتی  قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر  افزود: در تحقیقات انجام گرفته محرز شد فردی کلاهبردار با نام "ح. خ" با وعده های توخالی مبنی بر اینکه می‌تواند خودرو های صفر کیلومتر را زیر قیمت بازار از نمایندگی تهیه و تحویل نماید و با همین ترفند مبلغ 30میلیارد  ریال  از 11 نفر شهروند دریافت کرده  است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: پس از گذشت مدتی افراد مذکور متوجه می شوند که وی قصد کلاهبرداری داشته  و با این روش از آنان وجوه مذکور را دریافت کرده است و هیچ گونه خودرویی تحویل آنان نشده است.

وی در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس پس از  هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه فرد کلاهبردار را در مخفیگاهش در شهر خورموج شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ابراز داشت : متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی  اعتراف و همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار تامین مناسب روانه زندان شد.

 واعظی در پایان به همشهریان توصیه کرد، در صورت برخورد با افراد فرصت طلب با ارائه پیشنهادات وسوسه کننده هوشیاری خود را حفظ کرده و نکات لازم را رعایت کنند تا از افتادن به دام شیادان و سودجویان در امان باشند و برای برخورد و پیشگیری از این گونه موضوعات در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز