خبرگزاری کار ایران

حسنی خبر داد:

اجرای طرح ساماندهی خودروهای عرضه کننده فرآورده‌های غذایی رشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۹۹۳

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت گفت: همه خودروهای عرضه کننده فرآورده های غذایی سطح شهر رشت ساماندهی شدند.

به گزارش ایلنا از رشت،سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت ضمن اعلام این خبر افزود: پیرو تفاهم نامه با مرکز بهداشت شهرستان رشت، فاز اجرایی طرح ساماندهی آغاز و به بهترین شکل ممکن انجام گرفت.

علیرضا حسنی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و حساسیت های به وجود آمده در زمینه بهداشت مواد غذایی، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت اقدام به دعوت از همه خودروهای عرضه کننده فرآورده‌های غذایی (ون کافه‌ها) کرد تا ضمن تشکیل پرونده، عقد قرارداد و شناسنامه‌دار شدن، با مراجعه به مرکز بهداشت شهرستان رشت نسبت به دریافت کارت سلامت اقدام کنند.

او  افزود: با توجه به همکاری‌مرکز بهداشت شهرستان رشت و مشارکت بالای فعالان صنف عرضه کننده فرآورده های غذایی سیار ، اکثریت خودروها مراحل مربوطه را تکمیل و روند لازم را انجام دادند. مطمئنا اجرای این طرح م‌یتواند موجبات اطمینان خاطر و آسودگی شهروندان را جهت تهیه فرآورده های غذایی از این خودرو ها، فراهم آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز