خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه بزرگ در دیدار با رئیس بنیاد جانبازان:

بیمارستان اعصاب و روان یاسوج آمبولانس ندارد/ فرزندان ایثارگران، جانبازان و شهدا در دستگاه های اجرایی تبدیل وضعیت شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۹۱۰

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"سید محمد موحد" در این دیدار گفت: بیمارستان اعصاب و روان سلمان واقع در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه فاقد آمبولانس بوده که انتظار داریم هرچه سریع‌تر برای رفع مشکل این بیمارستان اقدام شود.

وی گفت: مجتمع ایثار استان کهگیلویه و بویراحمد با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی که دارای ردیف استانی و ملی است نیازمند توجه جدی است و انتظار داریم با تخصیص و تزریق اعتبارات ملی این پروژه به تکمیل آن کمک کنید.

نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه گلزار‌های شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۲ درصد ساماندهی شده است، اظهارداشت: برای تکمیل مابقی گلزار‌ها نیاز به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر است.

موحد گفت: با توجه به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران و استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد به بالا انتظار می‌رود مجموعه بنیاد پیگیر تبدیل وضعیت و جذب این عزیزان در دستگاه‌های اجرایی باقی‌مانده باشد.

نماینده مردم کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود پرونده شهدای مجرد در استان کهگیلویه و بویراحمد هم خاطرنشان کرد: صدور احکام آنان ضروری است و شایسته است نسبت به تعیین تکلیف و تامین اعتبار این پرونده‌ها اقدامات عاجل صورت پذیرد.

در این دیدار سعید اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز گفت: در کوتاه زمان این موارد را مورد بررسی و پیگیری قرار داده و نسبت به تخصیص اعتبار ساماندهی گلزار‌ها دستورات لازم صادر و برای تکمیل و تجهیز مجتمع خدماتی و بیمارستان نیز با همکاری استان کمک‌های لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز