خبرگزاری کار ایران

در نشست سالاری با مدیر کل تلفیق سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح شد؛

ناکافی بودن منابع داخلی دانشگاه برای پرداخت حقوق نیروهای طرحی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۷۴۳

سالاری در نشست مشترک با مدیر کل تلفیق سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار افزایش اعتبار لازم برای پرداخت حقوق نیروهای طرحی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با علی‌حیدر نوری،رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه‌وبودجه کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدار با بیان اینکه از دو هزار و ۶۲۲ نفر نیروهای مشمول خدمت پزشکان و پیراپزشکان(طرحی) در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ۸۵۰ نفر از محل منابع داخلی و درآمد اختصاصی حقوق و مزایا دریافت می‌کنند، اظهار کرد: این تعداد از کارکنان در رشته‌های تخصصی مشمول طرح اجباری هستند و به‌منظور جبران کمبودها و نیازهای ضروری حوزه بهداشت و درمان در همه‌گیری بیماری کرونا فعالیت می‌کنند که تأمین اعتبار برای پرداخت حقوق و مزایای آن‌ها به‌سختی ممکن است.

او با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته تاکنون اعتبار مکفی و لازم جهت پرداخت حقوق و مزایای نیروهای طرحی از محل منابع داخلی و جابجای منابع موجود تأمین‌شده ،گفت: ماهانه بالغ‌بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به این نیروها حقوق و مزایا پرداخت می‌شود که لازم است با توجه به کمبود اعتبارات جاری و کاهش چشمگیر درآمدهای اختصاصی دانشگاه به علت شیوع ویروس کرونا سازمان برنامه و بودجه در خصوص افزایش اعتبارات لازم برای پرداخت حقوق و مزایای نیروهای طرحی با دانشگاه مساعدت کند.

سالاری با تقدیر از سازمان برنامه‌و بودجه به جهت حمایت‌های بی‌منت به استان‌های کم برخوردار به لحاظ توسعه نیروی انسانی و عمرانی، گفت: هرچند طی یک سال و نیم اخیر، حمایت‌های سازمان برنامه‌وبودجه از وزارت بهداشت و به‌مراتب به دانشگاه علوم پزشکی گیلان قابل‌توجه بوده که این مهم شایسته تقدیر است، اما همچنان خواستار مساعدت های آن سازمان جهت برون رفت از شرایط فعلی هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز