خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون اقتصادی وزارت کشور انجام شد؛

برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۶۳۳

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حشمت الله عسگری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه تعداد 145 واحد صنعتی راکد در استان تهران از ابتدای سال جاری فعال شده اند، گفت: حل مشکل واحدهای تولیدی راکد به صورت جدی در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قرار دارد.

وی رفع مشکلات زیرساختی شهرک های صنعتی استان بویژه شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان قطب تمرکز صنعت کشور از اولویت های تصمیم گیری در سطح استان است.

عسگری مشکل راه دسترسی و حل معضلات ترافیکی شهرک صنعتی شمس آباد را از مسایل مهم مورد توجه صنعتگران این شهرک دانست و گفت با پیگیری های صورت گرفته راه دوم دسترسی شهرک با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال اجرا بوده و جهت رفع مشکل ترافیکی نیز با پیگیری صورت گرفته از طریق پلیس راهور و سایر دستگاه های ذیربط اقدامات ترافیکی مورد نیاز به زودی اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در ادامه حل مشکل آب پایدار شهرک صنعتی شمس آباد را از دیگر مسایل مهم مورد درخواست صنعتگران دانست و گفت: برنامه ریزی لازم برای تامین آب بلند مدت شهرک در دست اقدام است و ظرف دوسال آتی 300لیتر در ثانیه آب به شهرک تزریق خواهد شد و خط انتقال آن به طول 42کیلومتر در دست اجرا است .

معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه با تاکید بر کمبود زمین مورد نیاز در سطح استان تهران و شهرک های صنعتی گفت تعیین تکلیف 740 قطعه از زمین‌های بلاتکلیف شهرک‌ها که مدت ها بدون استفاده مانده اند در دستورکار قرار گرفته و در قالب هیات های داوری و جلسات متعدد به زودی تعیین تکلیف شده و در اختیار کسانی که اهلیت سرمایه گذاری را دارند قرار خواهد گرفت.

عسگری در ادامه گفت: علاوه بر تعیین تکلیف این اراضی اقدامات مقدماتی لازم برای افزایش 3 هزار هکتار زمین به شهرک های صنعتی استان را در دستور کار قرار داده ایم که توسط دستگاه های ذیربط در حال پیگیری است.

در ادامه جلسه مسایل و مشکلات تعدادی از صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی شمس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم جهت حل مشکلات به دستگاه های اجرایی ذیربط صادر شد.

قبل از برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عسگری به همراه دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور از سه واحد تولیدی شرکت مارگارین، شرکت میراب و شرکت متین سبز بازدید بعمل آورده و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز