خبرگزاری کار ایران

به صورت مجازی انجام شد؛

برگزاری دومین جشنواره ملی سفیران بشر دوستی به میزبانی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۴۸۵

دومین جشنواره ملی سفیران بشر دوستی به میزبانی استان قزوین با محوریت آسیب ستیزی در بین اعضای هلال احمر کشور به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد: ایجاد انگیزه و فرصت مطالعه تخصصی علمی جوانان دانشجو، ایجاد شور و نشاط در رقابت سالم جوانان، جلب توجه جوانان به مهارت‌های پنهان در فنون سخنوری، ترویج و توسعه فرهنگ بشر دوستی و استعدادیابی و پرورش جوانان در فنون سخنوری از اهداف این جشنواره است که در ۲ بخش فارسی و انگلیسی برگزار شد.

مدیر عامل هلال احمر استان با بیان اینکه در مجموع ۳۲۸ اثر برای دبیرخانه جشنواره دوم ارسال شده بود، ادامه داد: در این دوره از جشنواره، آثار در ۲ بخش فارسی و انگلیسی رقابت کردند که ۵۷ اثر در بخش فارسی و ۱۵ اثر نیز به بخش زبان انگلیسی جشنواره راه یافتند.

آصفی، روش‌های جذب مشارکت جوانان در فعالیت‌های بشردوستانه را یکی از محورهای موضوعی این جشنواره عنوان کرد و افزود: بررسی مقایسه‌ای بشردوستی و رفتار مبتنی بر حقوق بشر، بررسی علل خشونت جوانان در میان همسالان، روش‌های ترویج رفتارهای مهربانانه در جامعه، نقش و تاثیر جوانان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گروه همسالان و افزایش تاب آوری، بررسی نقش دفاعی هویت در رویاروئی با آسیب‌های اجتماعی، بشردوستی و مهربانی در دیوان حافظ، بشردوستی و مهربانی در ادیان آسمانی و نقش تیم‌های حمایت روانی، اجتماعی و فرهنگی در جریان زندگی آسیب دیدگان پس از حادثه از دیگر موضوعاتی بود که این جشنواره پذیرای آثار شرکت کنندگان بود.

وی با بیان اینکه از سال گذشته این جشنواره ملی به طراحی و پیشنهاد معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این معاونت با توجه به موضوع جهان شمول جشنواره در صدد است که سطح برگزاری این جشنواره را بین المللی نماید.

این مسئول یادآور شد: با توجه به شرایط فعلی و وضعیت شیوع بیماری کرونا تصمیم برآن شد تا از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری دومین جشنواره ملی سفیران بشر دوستی استفاده کنیم.

آصفی در ادامه عنوان کرد: هیات داوران برگزیدگان جشنواره را در ۲ بخش فارسی و انگلیسی به زودی معرفی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز