خبرگزاری کار ایران

خلع ید نگین کشاورزی ایران از خریدار با پیگیری دستگاه قضایی/ استقرار هیأت مدیره و مدیرعامل جدید در مجتمع کشت و صنعت مغان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۴۲۰

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از استقرار هیات مدیره و مدبرعامل جدید شرمت کشت و صنعت مغان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان از خلع ید مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان از خریدار و بازگشت آن به بیت المال خبر داد و گفت: در پی ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان پس از سفر استانی رییس قوه قضاییه و از سوی هیات داوری  در رابطه با پیگیری این موضوع، آخرین اقدام در خصوص خلع ید این شرکت از خریدار صورت گرفت و نگین کشاورزی ایران به بیت المال بازگشت.

وی با تاکید بر اینکه هیأت مدیره دولتی و مدیرعامل جدید در شرکت کشت و صنعت مغان مستقر شد، گفت:   گام بعدی نظارت بر نحوه اقدامات هیأت مدیره جدید و مراقبت از اموال شرکت و پیگیری امورات بر زمین مانده است که دادگستری نسبت به این موضوع نیز اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

عتباتی اعلام کرد : تخلفات و جرائم اتفاق افتاده در روند واگذاری که از سوی رئیس‌ وقت سازمان خصوصی سازی صورت گرفته بود در قالب پرونده کیفری در محاکم قضایی صالح در تهران در حال رسیدگی است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی در رابطه با شرکت کشت و صنعت مغان از اعتبار و توان خود به طور کامل خودش استفاده کرد و در این مرحله نیز با نظارت کامل بر عملکرد هیات مدیره دولتی، نسبت به این حفظ اموال و رونق تولید در این مجموعه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز