خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

محرومیت بیش از سه میلیون دانش‌آموز از تجهیزات نوین آموزشی/ دانش آموز محروم از آموزش نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۴۱۳

وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر بیش از سه میلیون دانش‌آموز در کشور فاقد تجهیزات نوین آموزشی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محسن حاجی‌میرزایی در جمع خبرنگاران افزود: این به معنای دور ماندن آنان از آموزش‌ها نیست بلکه آنها فاقد تجهیزات نوین آموزشی از جمله تبلت و گوشی تلفن همراه هستند.

وی با بیان اینکه هیچ دانش آموز محروم از آموزش نداریم، ادامه داد: صرفا شیوه دریافت آموزش‌ها در دانش‌آموزان متفاوت است که بر این اساس بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان کشور از طریق سامانه شاد آموزش‌ها را فرا می‌گیرند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی نیز از طریق آموزش‌های تلویزیونی آموزش‌های درسی را فرا می‌گیرند و افرادی که به هیچکدام از روش مجازی و تلویزیونی دسترسی ندارند از طریق بسته‌های خودآموز و درسنامه‌هایی که با کیفیت مطلوب تهیه می‌شود، آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ما مسئول هستیم که با هر روشی دانش آموزان فراگیری داشته باشند، افزود: تمام تلاش ما بر این محور است که حتی یک دانش آموز از آموختن و آموزش با کیفیت محروم نباشد.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: تعهد ما با تمامی مدیران مدارس و معلمان در کشور این است که هیچ دانش آموزی از آموزش محروم نباشد.

وی گفت: خیران و نیکوکاران نیز لازم است ما را در تامین تجهیزات نوین آموزشی برای دانش آموزان نیازمند یاری دهند تا از این برهه نیز گذر کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: تمامی مدیران مدارس مسوول هستند که پیگیر نحوه دریافت آموزشها برای هر یک از دانش آموزان باشند به این معنا که اگر دانش آموزی امسال ثبت نام نکرده جویا شوند و اگر ثبت نام هم کرده باید در خط دریافت آموزش‌ها قرار بگیرد بنابراین هیچ مورد دوری دانش آموزان از آموزش‌ها پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز