خبرگزاری کار ایران

اعظمی خبر داد:

طراحی و راه اندازی «سامانه جامع قوانین و مقررات» در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۳۴۸

دبیر شورای تحول قضایی دادگستری کل استان البرز، گفت: به منظور تسریع در رسیدگی به پروند‌ه‌ها، دسترسی سریع و دقیق قضات به قوانین، سامانه جامع قوانین و مقررات در دادگستری استان البرز راه اندازی شده است.

به گزارش ایلنا از البرز ، حسین اعظمی چهاربرج ضمن اعلام خبر راه اندازی «سامانه جامع قوانین و مقررات» گفت: به منظور تسریع در رسیدگی به پروند‌ه‌ها، دسترسی سریع و دقیق قضات به قوانین، سامانه جامع قوانین و مقررات راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: صرفه جویی در هزینه‌هایی از قبیل خرید کتب قانون، از دیگر اهداف سامانه مذکور است.

معاون منابع انسانی دادگستری استان البرز افزود: علاوه بر اینکه در این سامانه امکان به روزرسانی قوانین فراهم آمده است امکان ارتقاء کیفیت آراء و ایجاد وحدت رویه در صدور آراء از طریق رجوع مستمر و قابل دسترس قضات به قوانین ، چشم انداز سامانه جامع قوانین و مقررات است.

اعظمی چهاربرج متذکر شد: امکان بارگذاری آرای مختلف صادره از محاکم عالی استان جهت ایجاد رویه و مشاهده رویه استان، امکان مشاهده آراء وحدت رویه و ارتباط آن با قوانین و بارگذاری بیش از 8000 قانون لازم الاجرا، سایر قابلیت های این سامانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز