خبرگزاری کار ایران

نقدی خبر داد:

افتخارآفرینی اساتید و دانشجویان ورزشکار دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۳۰۸

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: اساتید و ورزشکاران این دانشگاه در رشته های پیاده‌روی، دارت و شطرنج آنلاین در سطح کشور حائز رتبه برتر شدند.

به گزارش ایلنا از سمنان، رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: این دانشگاه در راستای اهداف راهبردی در بخش ورزش و تفریحات سالم در جهت گسترش و توسعه ورزش همگانی با تاکید بر افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزشی برای تحقق همگانی کردن ورزش تلاش می کند.
 
وی گفت : دانشجویان سکانداران هدایت جامعه در آینده هستند لذا می‌طلبد که این سرمایه های انسانی نه تنها از لحاظ علمی بلکه در سایر ابعاد از جمله سلامت جسم و روان نیز در جامعه سرآمد باشند. 
 
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در ادامه گفت: در وهله اول همگانی کردن ورزش و افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزش همگانی است، چرا که پایه تمامی سطوح مختلف ورزش، ورزش همگانی است. 
 
وی از کسب رتبه مظاهر خیرخواهان ریاست دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان و عضو هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان،  در اولین دوره  مسابقات پیاده روی مجازی ۵۰ در ۵۰ روز ۵۰ کیلومتر دانشگاه فنی و حرفه ای سراسر کشور که با همکاری سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای و انجمن پیاده روی فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار شد، خبر داد.
 
نقدی خاطرنشان کرد: عرفان آگاه دانشجوی دانشکده فنی و حرفه ای پسران سمنان در بخش پسران مسابقات همگانی رشته دارت آنلاین دانشجویان پسر و دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد رتبه دوم کشور را کسب کرد .

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به کسب رتبه اول مائده محبی دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود ، رتبه سوم عرفان عاشوری، رتبه ششم امیر مقدسی و رتبه هفتم حسین کسائیان دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای پسران سمنان در اولین دوره مسابقات شطرنج آنلاین سریع و برق آسای دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای سراسر کشور برای تمامی دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز