خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان البرز:

720 نوعروس البرزی با اعتبار بیش از 7 میلیارد تومان به خانه بخت رفتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۲۶۲

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان البرز از پرداخت کمک‌هزینه تأمین ازدواج با اعتبار 7 میلیارد و 200 میلیون تومان به 720 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان در نه‌ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، ابوالفضل فلاح قنبری با اشاره به تهیه جهیزیه مددجویان کمیته امداد البرز، اظهار داشت: در نه‌ ماهه سال جاری 720 زوج جوان مورد حمایت این نهاد از تسهیلات بلاعوض ازدواج به مبلغ 7 میلیارد و 200 میلیون تومان بهره‌مند شده‌اند.

فلاح قنبری با اشاره به اینکه کمک‌هزینه جهیزیه اهدایی به نوعروسان تحت حمایت از محل صدقات، حامیان و مراکز نیکوکاری البرز تأمین و پرداخت می‌شود، گفت: سقف سرانه کمک‌هزینه ازدواج مددجویان از 5 میلیون تومان در سال گذشته به 10 میلیون تومان در سال جاری افزایش‌یافته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز خاطرنشان کرد: خدمات این نهاد در حوزه ازدواج شامل ارائه جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت، جهیزیه به دختران نیازمند خارج از حمایت امداد، هدیه ازدواج پسران و کمک‌هزینه برای ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار است.

وی با بیان اینکه خدمات راهنمایی و مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به زوج‌های تحت حمایت، از دیگر خدمات این نهاد در حوزه ازدواج است، تأکید کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های مشاوره ازدواج، فرزند پروری و مهارت‌های زندگی برای زوج‌های جوان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان البرز با اشاره به گرانی اقلام جهیزیه و محدودیت‌های مالی این نهاد در اختصاص سرانه مناسب برای کمک به ازدواج زوج‌های جوان تحت حمایت تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری استان، نوعروسان و نو دامادان نیازمند را یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز