خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان:

قزوین میزبان اردوی تیم والیبال نوجوانان ایران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۲۶۱

سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: مرحله اول شناسایی و انتخابی تیم ملی رده نوجوانان به میزبانی قزوین با حضور اعضای کادر فنی و والیبالیست‌هایی از سه استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا عسگری اظهار کرد: این اردو از روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه در دو بخش صبح و عصر در سالن شهید بابایی شهر قزوین برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم والیبال نوجوانان با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات، اضافه کرد: در این اردو، صبح روز پنجشنبه از والیبالیست‌های نوجوان قزوینی، بعد از ظهر از نوجوانان زنجانی و صبح روز جمعه ۱۹ دی ماه از والیبالیست‌های استان البرز، آزمون انتخابی به عمل خواهد آمد.

عسگری ادامه داد: این اردوها به صورت منطقه‌ای و با مرکزیت یک استان برگزار می‌شود و بعد از قزوین، استان مازندان میزبان اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان خواهد بود.

این مسئول ورزشی گفت: افراد برگزیده در این مرحله به اردوهای تیم ملی به منظور آمادگی جهت حضور در مسابقات جهانی راه خواهند یافت که در مردادماه سال آینده به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

وی داشتن معرفی نامه از هیات والیبال استان‌های مربوط به همراه اصل شناسنامه و یک قطعه عکس را برای حضور در اردوی انتخابی ضروری دانست و افزود: در این مرحله هرکس که استعداد و توانایی لازم را داشته باشد انتخاب می‌شود و غربالگری‌های بعدی در اردوهای ۱۰ روزه تا زمان شروع مسابقات جهانی انجام خواهد شد.

 عسگری با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های لیگ برتر کشور نوجوانان، افزود: این رقابت‌ها در پایان دی ماه به میزبانی شهر قزوین برگزار می‌شود.

 سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان خاطر نشان کرد: ۱۴ تیم از باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های سوپر لیگ کشور در این مسابقات حضور خواهند یافت که فرصت خوبی را برای شناسایی و کشف استعدادهای جدید و جذب آنها به اردوهای تیم ملی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز