خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین:

تدوین عوارض غیرواقعی شهرداری‌ها را دچار مشکل می کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۱۷۱

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: تدوین بودجه و تعرفه عوارض غیرواقعی به خدمات شهرداری‌ها آسیب جدی وارد می‌کند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی صالحی اظهار کرد: ردیف درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری و شوراهای اسلامی نیازمند کار کارشناسی دقیق است و با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، باید با حساسیت و دقت بیشتری ردیف‌های درآمدی را مورد بررسی قرار داد.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری با اشاره به بخش ردیف‌های هزینه‌ای بودجه، خاطرنشان کرد: درآمدها احتمالی بوده و تحقق آن به واقعیت، دقت و حساسیت بیشتری بستگی دارد که در برخی مواقع شاهد عدم توازن بین هزینه و درآمدها هستیم.

صالحی اضافه کرد: مسئولان موظفند در تدوین و تنظیم  بودجه و نظارت مالی به دقت ردیف‌های درآمدی را بررسی کرده و در عین حال نیز تحقق پذیری آنها را مورد بررسی قرار دهند و با توجه به مسائل پیش آمده امسال، هزینه‌های بودجه سال ۱۴۰۰ را تصویب کنند.

وی با بیان اینکه بودجه باید واقعی و آینه تمام نمای آنچه در شهر اتفاق می‌افتد، باشد، بیان کرد: بودجه و تعرفه عوارض غیرواقعی و نامتوازن به ضرر شهر و مدیریت شهری خواهد بود و آسیب جدی به خدمات‌رسانی مطلوب و مناسب وارد می‌آورد.

به گفته این مسئول، تصویب بودجه و تعرفه عوارض غیرواقعی و نامتوازن انحراف و عدم تحقق آن را به ویژه در حوزه درآمدی ایجاد کرده و باعث افزایش بدهی شهرداری‌ها می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز