خبرگزاری کار ایران

در راستای مهارت آموزی صورت می‌گیرد؛

ثبت نام کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۱۶۵

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگیِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان آغاز و تا ۲۵ دی‌ماه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، با استمرار محدودیت‌های اجتماعی و لزوم برگزاری فعالیت‌های کانون در فضای مجازی و با برگزاری نشست‌های کارشناسی و برنامه ریزی برای ترم جدید ، 8 کارگاه ویژه فصل زمستان شامل دو کارگاه نقاشی، داستان نویسی، شعرسرایی، نجوم مقدماتی، نجوم تکمیلی، کاردستی، مهارت‌های شاد بودن پیش بینی شده است.

ثبت‌نام این کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون به نشانی zanjan.kpf.ir  تا روز 25 دی ۱۳۹۹ ادامه خواهد یافت.

یادآوری می‌شود جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... در پرتال مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به نشانی zanjan.kpf.ir قابل دسترسی است.

سعی شده تا عناوین کارگاه های مجازی استان زنجان به منظور حفظ روحیه نشاط و شادابی دانش آموزان در منزل و با توجه به شرایط موجود کرونا مطابق با سلایق مختلف کودکان،  نوجوانان و خانواده‌های‌شان تدوین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز