خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش کاشمر خبر داد:

افزایش ترک تحصیل دانش آموزان کاشمری به دلیل شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۱۶۳

رئیس آموزش و پرورش کاشمر گفت: شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اجتماعی ناشی از آن به افزایش تعداد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در این شهرستان جنوب غرب خراسان رضوی دامن زده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی طاهریان در این خصوص افزود: خراسان رضوی بیشترین درصد دانش آموزان بازمانده از تحصیل را در کشور دارد و این به دغدغه‌ای برای مسوولان استان تبدیل شده است.

او ادامه داد: روزهای پنجم تا بیستم دی ماه جاری بخاطر این دغدغه و تلاش برای رفع آن به جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل اختصاص یافته است.

رئیس آموزش و پرورش کاشمر شمار دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را در مقطع ابتدایی این شهرستان ۲۰۷ نفر ذکر و بیان کرد: تاکنون ۶۷ نفر از آنها دوباره جذب تحصیل شده‌اند. 

او گفت: ۷۳ دانش‌آموز کاشمری بازمانده از تحصیل نیز در گروه افراد استثنایی قرار دارند لذا باید از طریق سازمان بهزیستی مورد حمایت قرار گیرند. 

طاهریان افزود: بر این اساس تاکنون ۶۷ دانش‌آموز مقطع ابتدایی در شهرستان کاشمر هنوز جذب تحصیل نشده‌اند و در زمره افراد ترک تحصیل کرده محسوب می‌شوند. 

او تعداد دانش‌آموختگان پایه ششم در کاشمر را نیز که وارد مقطع جدید نشده و ترک تحصیل کرده‌اند ۹۰ نفر ذکر و بیان کرد: از دانش‌آموختگان پایه هفتم این شهرستان ۳۹ نفر و دانش‌آموختگان پایه هشتم نیز ۴۵ نفر ترک تحصیل کرده‌اند و از دانش‌آموختگان پایه نهم نیز ۲۲۶ نفر وارد مقطع جدید نشده و از تحصیل بازمانده‌اند که تعدادی از آنها بزرگسال و تعدادی داوطلبان آزاد هستند که به دلیل شرایط سنی تصمیم به ادامه تحصیل بر عهده خود آنهاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز