خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اعلام کرد:

تخصیص ۲ میلیارد ریال اعتبار به مرکز آموزش مهارت‌های نوین قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۱۵۷

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: ۲ میلیارد ریال از اعتبارات مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین برای مرکز آموزش‌های مهارتی نوین اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محسن مددی اظهار کرد: این مرکز یا دپارتمان امسال با هدف ارائه آموزش های نوین مهارتی در زمینه‌های سواد دیجیتال و تولید محتوای متنی، صوتی، تصویری و ویدیویی در مجتمع آموزش مهارت های پیشرفته شهید چمران محمدیه راه اندازی شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان افزود: تاکنون این دوره‌ها با توجه به نیاز معلمان برای آموزش غیرحضوری به دانش‌آموزان در شرایط کرونا به تعدادی از آنان در استان آموزش داده شده است.

مددی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزش نوین مهارتی برای مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه تولید محتوا خبر داد و تصریح کرد: آموزش به اساتید دانشگاه‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: آموزش‌های مهارتی تنها به بخش صنعت و رشته‌های کارگاهی محدود نمی‌شود بلکه گستره وسیعی از حوزه خدمات را نیز دربرمی‌گیرد و ما تلاش می‌کنیم تا افراد را با ارایه آموزش‌های مورد نیاز در بخش‌های خدمات نیز دارای مهارت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز