خبرگزاری کار ایران

سرهنگ تاجیک خبر داد:

ضارب فراری در شرق تهران دستگیر شد / اختلافات خانوادگی عامل بروز حادثه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۸۹۷

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ضارب فراری که زندگی مخفیانه‌ای را در شرق تهران برگزیده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی تاجیک گفت: در اواسط تیر سال جاری وقوع درگیری در یکی از محله‌های حوالی نارمک و متواری شدن فرد ضارب به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و تیمی از ماموران کلانتری به نشانی اعزام و پرونده پس از تحقیقات اولیه با دستور قضایی مبنی بر شناسایی و دستگیری متهم به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی ارجاع شد.

وی بیان داشت: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، فرد متهم که از قبل با شاکی اختلافات خانوادگی داشته و چندین بار با وی نیز مشاجره لفظی داشتند، در روز حادثه با استفاده از سلاح سرد، دست شاکی را مصدوم و متواری شده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی حاکی از این بود، متهم از ترس دستگیری توسط پلیس در محل‌های قبلی خود تردد ندارد، افزود: تحقیقات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه متهم آغاز، ولی مشخص شد که متهم با سایر افراد و دوستان خود در ارتباط نبوده و زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرده است.

وی توضیح داد: با توجه به حساسیت موضوع و فلج شدن دست شاکی در این حادثه، تیمی از ماموران مجرب پایگاه چهارم امنیت عمومی مسئولیت پرونده را آغاز و در نهایت موفق شدند سیزده دی ماه مخفیگاه متهم را در حوالی بزرگراه رسالت شناسایی و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دهند.

سرهنگ تاجیک اظهار کرد: پس از چند ساعت مراقبت‌های ویژه پلیسی ماموران اعزامی موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم این پلیس انتقال دهند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی معترف شد، افزود: پلیس همواره با بر هم زنندگان نظم و منیت عمومی برخورد قاطع خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز