خبرگزاری کار ایران

مرآتی اعلام کرد :

برخورداری 130 هزار خانوارکرمانشاهی از برق رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۷۸۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : ۱۳۰ هزارمشترک در استان از برق رایگان برخوردار هستند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق کرمانشاه ، امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به رایگان بودن برق ۱۳۰ هزار مشترک در استان کرمانشاه،گفت : از ابتدای آبان ماه قرائت کنتور‌ها به طور کامل انجام شده و بهای پرداختی برق مصرفی مشترکان کم مصرف صفر شده و یا مشمول تخفیف شده است.

او گفت : مشترکان کم مصرف خانگی به صورت ماهیانه در فصل‌های عادی کمتر از ۸۰ کیلووات و در مناطق گرمسیری کمتری از ۱۰۰ کیلووات، در فصل گرم سال در مناطق عادی کمتر از ۱۰۰ کیلووات و در مناطق گرمسیری کمتر از ۲۰۰ کیلووات مصرف برق دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به ۷۸۰ هزار مشترک برق در استان کرمانشاه، افزود: با توجه به قرارگیری در فصل زمستان و افزایش مصرف گاز توسط مشترکان خانگی و به ویژه صنعتی در نیروگاه‌ها برنامه‌ای جدی به منظور کاهش مصرف گاز و برق تدوین شده است.

مرآتی افزود: به منظور کاهش مصرف برق و جلوگیری از قطع شدن گاز مشترکان به ویژه خانگی بر اساس دستورالعمل مرکز مدیریت مصرف، چراغ خیابان‌ها از این پس به صورت یک در میان روشن بوده و چراغ بزرگراه‌های خارج از شهر خاموش می‌شود.

او با بیان اینکه همکاری با صنایع بزرگ به منظور کاهش بار مصرف برق انجام می‌شود، ادامه داد: طبق تفاهم نامه این صنایع باید بار مصرفی خود را کاهش داده یا به صورت نیمه تعطیل یا تعطیل درآیند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: مصرف برق در پارک‌ها توسط شهرداری باید کاهش یافته و یا روشنایی پارک‌ها به حداقل برسد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز