خبرگزاری کار ایران

محمد پور مطرح کرد:

تصویب ۴۱۵ طرح اشتغالزای کشاورزی در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۶۵۷

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: امسال ۴۱۵ طرح اشتغالزای کشاورزی در استان کرمانشاه تصویب شده که با اجرای این طرح‌ها برای ۸۶۶ نفر شغل ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد پور مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: از این تعداد تصویب ۴۱۵ طرح اشتغالزای مبلغ ۶۰ میلیارد تومان پرداخت شده که اشتغالزایی ۳۲۸ نفر را در پی داشته است.

محمدپور با بیان اینکه این طرح‌ها در همه زیر بخش‌هایی کشاورزی از جمله دامپروری ، گلخانه و صنایع تبدیلی و تکمیلی بوده است، افزود: بر اساس آمار ارائه شده از ابتدای امسال تاکنون ۷۲۷ طرح اشتغالزای کشاورزی در استان کرمانشاه در سامانه‌ «سیتا» ثبت شده که از این تعداد ۳۱۲ طرح واجد شرایط دریافت تسهیلات نبوده‌اند.

وی خواستار همکاری بیشتر بانک‌ها در زمینه‌ ارائه تسهیلات به متقاضیان شد و اضافه کرد : ما بقی طرح‌های مصوب هم در صورت تامین اعتبار مشمول دریافت تسهیلات خواهند شد.

 سامانه سیتا (سامانه یکپارچه سازی تسهیلات اعتباری) از اواخر سال ۹۶ با هدف رصد تسهیلات پرداختی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی ، وزارت جهاد کشاورزی ، سازمان برنامه و بو دجه و بانک‌های عامل راه اندازی شده است.

لازم به ذکر است، متقاضیان تسهیلات دریافت شده را بعد از یک سال تنفس در یک دوره‌ ۵ ساله باز پرداخت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز