خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی خبرداد:

تعطیلی ادارات اراک به دلیل آلودگی هوا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۶۴۹

استاندار مرکزی گفت: به دلیل افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و طبق مصوبه کمیته اضطرار کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک، ادارات و دستگاه های اجرایی اراک، امروز دوشنبه ۱۵ دی ماه تعطیل هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی آقازاده افزود: کمیته اضطرار کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک عصر دیروز یکشنبه 14 دی ماه در جلسه ای فوق العاده با توجه به افزایش غلظت آلاینده‌ها که تا روزهای آتی نیز ادامه دارد، تصمیم به تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی برای امروز دوشنبه ۱۵ دی ماه گرفت.

وی ادامه داد: امروز دوشنبه کوره‌های آجرپزی و کارگاه‌هایی که به نوعی با میزان آلایندگی ارتباط دارند، غیرفعال هستند و فعالیت‌های عمرانی در شهر اراک هم با هماهنگی شهرداری تعطیل است. این تعطیلی شامل دستگاه های خدمات رسان و کارخانجات و صنایع نیست و مجموعه هایی اعم از بانک‌ها، دستگاه‌های امدادی و خدماتی فعال هستند.

استاندار مرکزی در رابطه با احتمال استمرار تعطیلی ناشی از آلودگی هوا، اظهار داشت: در صورت تداوم آلودگی و تصمیم کمیته اضطرار کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک، اگر مجددا قرار بر تعطیلی‌ها باشد، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

اراک یکی از 8 کلانشهر آلوده کشور است که از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ روز کامل برای گروه‌های سنی حساس، یک روز کامل برای همه گروه‌ها و ۲۳ روز نیز به صورت لحظه‌ای ناسالم را در کارنامه خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز