خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

صدور بیش از 6 هزار کارت سلامت رانندگان بخش حمل و نقل عمومی جاده ای سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۵۹۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: 6 هزار و 864 فقره کارت سلامت رانندگان بخش حمل و نقل عمومی کالا و مسافر در 9 ماهه سال جاری برای رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری این استان صادر شده است.

به گزارش ایلنا، ایوب کرد با بیان اینکه درحال حاضر چهار مرکز تخصصی طب کار در استان جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان مسافری و باری زیر نظر این اداره کل مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون و غیره جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود: اخذ کارت صحت و سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 8 هزار و 691 راننده باری و 2 هزار و 590 راننده بخش حمل و نقل مسافری در سیستان و بلوچستان در حوزه این اداره کل مشغول خدمات رسانی به هم استانی های گرامی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز