خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان تاکید کرد:

تامین گاز و نفت سفید برای گرمایش خانگی مناطق سردسیر هرمزگان در فصل زمستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۴۴۷

استاندار هرمزگان بر لزوم هماهنگی، رصد، پیگیری و برنامه‌ریزی دستگاه‌های مسئول برای تامین گاز و نفت سفید برای گرمایش خانگی مناطق سردسیر هرمزگان در فصل زمستان و سوخت مورد نیاز فعالیت صنایع و نیروگاه‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی پس از جلسه ویدئو کنفرانس مشترک وزرای کشور، نفت، نیرو و استانداران سراسر کشور با موضوع مدیریت تامین سوخت و اداره نیروگاه‌ها و مصرف گاز خانگی در فصل زمستان، عنوان کرد: در این نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم صورت گرفت تا هم فعالیت های واحدهای تولیدی، صنایع بزرگ و کوچک و تجاری به شکل مناسب انجام شود و هم با توجه به افزایش مصرف گاز خانگی در فصل زمستان، سوخت مورد نیاز در این زمینه تأمین شود.

وی ادامه داد: در این راستا تامین گاز خانگی در اولویت قرار گرفت و همچنین برای مناطقی که دسترسی به گاز ندارند، نفت سفید به عنوان سوخت مورد نیاز برای گرمایش خانه‌ها در فصل زمستان تامین می‌شود.

استاندار هرمزگان افزود: در هرمزگان با توجه به اینکه در برخی مناطق سردسیر از نفت سفید برای گرمایش خانگی استفاده می‌شود، اقدامات لازم برای تامین آن صورت می‌گیرد و سوخت مورد نیاز نیروگاه ها و صنایع نیز طبق برنامه کشوری تامین خواهد شد.

همتی تصریح کرد: برای هماهنگی بیشتر در این زمینه، کمیته‌ای در استانداری با حضور دستگاه‌های مسئول تشکیل می‌شود تا رصد و پیگیری لازم برای تامین سوخت مورد نیاز در فصل زمستان انجام شود.

وی گفت: فرمانداران در شهرستان‌ها نیز این کمیته را تشکیل دهند و برنامه‌ریزی، رصد و برآورد لازم برای تامین به موقع سوخت را به دستگاه‌های مسئول اعلام کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با نظارت و برنامه‌ریزی مناسب، سوخت خانگی و صنایع، کشاورزی و حمل و نقل به شکل مناسب تامین و توزیع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز