خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز:

استفاده از ظرفیت نخبه ها و صاحبان علم در بهره وری صنعت استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۴۴۰

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: در سال جهش تولید در راستای تقویت و پیشرفت علمی صنعت، استفاده از ظرفیت های علمی و دانشگاهی استان جزو مهمترین برنامه های این شرکت است.

به گزارش ایلنا از البرز ، حمید رضا عقاب نشین، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، در رابطه با شاخص‌های برنامه ای و عملکرد شرکت تجمیعی ۹ ماهه سال ۱۳۹۹، گفت: در این راستا ۲۲ دفتر به مراکز خدمات فناوری واگذار شده و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به ارائه مشاوره در مراکز خدمات فناوری، تصریح کرد: در این میان توسعه فناوری بنگاه‌ها، خوشه‌ها، رشته‌ها و صنعت در دستورکار قرار دارد که ۵۲ واحد فناورانه شناسایی شده است، همچنین پنج مورد از نیاز این واحدها را احصا کرده ایم. 

این مقام مسئول در بخش دیگری با اشاره به خدمات مؤثر و حائز اهمیت صنایع کوچک، یادآور شد: در این حوزه با هدف بهبود فرآیندها، حمایت از ایده‌های برتر، برگزاری رویدادهای استارتاپی و اقدام به مستندسازی در دستورکار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین با بهره گیری از ظرفیت نخبه‌ها و صاحبان علم نیز می‌توان در حوزه صنایع کوچک موفق عمل کرد از این رو از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری که در این حوزه باشند حمایت خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰ واحد صنعتی کوچک البرز در نمایشگاه داخلی و خارجی شرکت کرده اند، یادآور شد: در این میان دو سرمایه گذار خارجی با اعتبار ۱۹ هزار یورو جذب شده است.

به گفته عقاب نشین صادرات ۱۲۰ هزار یورویی حاصل فعالیت صنایع کوچک استان البرز در سال جاری بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز