خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل برق استان البرز:

تضمین پایداری شبکه برق حفاظت از سیستم های قدرت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۳۸۸

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز در پانزدهمین کنفرانس حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز گفت: این کنفرانس نکات بسیار مهمی از یک سیستم قدرت را بررسی می کند و حفاظت شبکه برق اگر درست انجام شود میتواند پایداری شبکه را تضمین می کند.

به گزارش ایلنا از البرز بهنام بیات در پانزدهمین کنفرانس حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز، تصریح کرد: مانور و تامین برق بدون اتوماسیون شبکه متصور نخواهد بود. گسترده ترین و مهم ترین بخش در یک سیستم قدرت، شبکه های توزیع انرژی الکتریکی هستند برگزاری این کنفرانس در شرایط سخت تحریم ها و کرونا نشان از عزم و همت والای دانشجویان ودانش پژوهان دارد که این را به رخ جهانیان می کشد و ما امیدواریم این قضیه با همت و شدت وافرتری ادامه پیدا کند. 

مدیر عامل برق استان البرز تاکید کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان البرز به عنوان نماینده شرکت های توزیع با همکاری انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران و دانشگاه امیرکبیر مصمم به برگزاری بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع بوده که برگزاری این کنفرانس به صورت مجازی در حال برنامه ریزی است. این کنفرانس از 10 سر فصل مهم تشکیل شده است، سرفصل های کلیدی شامل شبکه های توزیع هوشمند - بهره برداری، راهبری و حفاظت شبکه های توزیع برق- خدمات مشترکین و مدیریت مصرف - بازار برق، تولیدات پراکنده و انرژی های تجدید پذیر- صنعت برق در شرایط اقتصادی و کرونایی از آنجاییکه ما شرایط پسا کرونایی را تجربه خواهیم کرد این سرفصل بسیار مهم است.

وی به سایر سرفصل ها اشاره کرد و ادامه داد: فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش تجاری- مدیریت و بهره وری- ایمنی، بهداشت و محیط زیست- بحران و پدافند غیر عامل و تاب آوری شبکه های توزیع و سرفصل دهم برنامه ریزی و مطالعات مهندسی شبکه های توزیع، جزء سرفصل هایی است که  میتوانند راهگشای تحقیقات برای پژوهشگران باشد.

بیات یادآور شد: بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع برق در 29 و 30 اردیبهشت سال 1400 برگزار خواهد شد دانش پژوهانی که مقالات آنها به زبان انگلیسی پذیرفته شود در IEEE نمایه خواهد شد. نکته حائز اهمیت که نویدی به دانش پژوهان است، حضور 4 سخنران کلیدی IEEE FELLOW از اروپا و امریکا در این کنفرانس به نام های پروفسور نوچی از دانشگاه بولونیای ایتالیا- پروفسور شاهیده پور از دانشگاه ایلینویز امریکا- پروفسور رشیدی از دانشگاه EPFL سوئیس و پروفسور بخشایی از دانشگاه کوئینز کانادا. دانشجویان و نخبگانی که تمایل دارند  دست آوردهای علمی خود را به این کنفرانس بفرستند می توانند به وبسایت www.epdc25.ir مراجعه و مقالات خود را آپلود کنند تا توسط داوران بررسی شود. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز در پایان ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در این مسیر پر از مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد کرده با قدرت و همت وافر پیش رویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز