خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق هرمزگان:

مشترکین، مدیریت مصرف برق در زمستان را جدی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۳۶۲

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: با ورود فصل زمستان و حذف تخفیف برق مصرفی، هزینه برق در استان مانند سایر مناطق کشور محاسبه می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهرداد حاجی زاده اظهار کرد: در سه ماه فصل زمستان نرخ برق خانگی هر کیلو وات ساعت 72 تومان محاسبه می شود که نسبت به هزینه برق در تابستان حدود سه برابر افزایش می یابد.

به گفته وی، اگرچه استفاده از لوازم سرمایشی در این فصل کاهش می یابد اما با وارد مدار شدن لوازم گرمایشی پرمصرف مانند آبگرمکن مصرف برق مجددا افزایش می یابد. تنظیم کردن درجه ترموستات آبگرمکن در دمای متعادل و استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات کم باری تاثیر زیادی در کاهش هزینه برق مصرفی فصل زمستان دارد.

حاجی زاده افزود: اگر مشترکین در این فصل مصرف برق خود را در هر ماه به کمتر از 80 کیلووات کاهش دهند مشمول طرح برق امید شده و قبض برق آنها رایگان محاسبه می شود.
 
معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق تصریح کرد: مشترکان می توانند برای اطلاع از میزان مصرف خود و مقایسه آن با سایر مشترکان با نصب اپلیکیشن برق من بر روی تلفن‌های همراه خود اطلاعات مصرف خود مشاهده کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز