خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری اردبیل خبر داد:

جلوگیری از ۴۹۱ مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۳۲۶

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 491 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز شناسایی، توقف و قلع و قمع شد.

به گزارش ایلنا، علی صبحی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر تصریح کرد : از این میزان 231 مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی، به 216 مورد توقف و اخطار ساخت صادر و 44 مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضایی در 9 ماه گذشته قلع و قمع شده است.

وی افزود: در مدت یاد شده 492 مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه توسط گشت های راهداری شناسایی، برخورد و قلع و قمع شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و بر برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.

صبحی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه سالجاری 48 هزارو 240 کیلومتر باند برف روبی انجام شده افزود: با تلاش راهداران به هزار و 500 خودروی گرفتار شده در برف امدادرسانی شده است.  

وی 193 کیلومتر اصلاح و بازسازی کانال های طرفین راه، ریگلاژ و تسطیح 586 کیلومتر راه‌های شنی و حریم راه، تعمیرات 187 دستگاه ابنیه فنی تنقیه و لایروبی، بیش از 277 هزار مترمربع لکه گیری و رفع چاله‌های محورها، 6 هزار و 450متر مکعب زهکشی و دریواسیون پل‌های بزرگ و 68 هزار مترطول درزگیری راه‌های آسفالته و را از دیگر اقدامات راهداران در 9 ماه گذشته دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز