خبرگزاری کار ایران

صبح امروز اتفاق افتاد ؛

تجمع بازنشستگان همدانی مقابل تامین اجتماعی استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۲۸۸

حدود 60نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی همدان روز یکشنبه در اعتراض به اعمال "فرمول‌های اصلاحات همسان سازی دریافتی" بازنشستگان جلوی درب تامین اجتماعی همدان تجمع کردند.

به گزارش ایلنا از همدان وحدود 60نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی همدان روز یکشنبه در اعتراض به  اعمال "فرمول‌های اصلاحات همسان سازی دریافتی" بازنشستگان جلوی درب تامین اجتماعی همدان تجمع کردند.

بازنشستگان کارگری همدان با تجمع مقابل اداره تامین اجتماعی، خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

این بازنشستگان می‌گویند: در اعتراض به نحوه اجرا و اصلاح همسان‌سازی و میزان ناچیز مستمری‌های خود، مقابل اداره تامین اجتماعی حاضر شده‌ایم و از این نهاد درخواست داریم به مطالبات ما پاسخ دهد.

آنها گفتند: افزایش ناچیز دریافتی‌ها که ناشی از اعمال قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان از سوی سازمان تامین اجتماعی است و امسال اجرایی شده منطبق با میزان تورم و هزینه‌های زندگی آنان نیست.

بازنشستگان همدانی می‌گویند: اصلاح همسان‌سازی برای بازنشستگان سخت و زیان‌آور با فرمول‌هایی انجام شده که به هیچ وجه رضایت‌بخش نیست؛ علاوه بر آن، ما خواستار افزایش مستمری‌ها به اندازه سبد معیشت، ارائه خدمات درمانی رایگان و مکفی به بازنشستگان و فراهم آوردن خدمات رفاهی مناسب هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز