خبرگزاری کار ایران

معابر و زیرساخت‌های شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۲۶۸

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با تشکیل کارگروه ویژه و شناسایی مشکلات موجود در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل ، معابر و تاسیسات این شهرک صنعتی بهسازی می شود.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل عنوان کرد: یکی از مشکلات موجود در این شهرک فرسودگی معابر است که با مرور زمان مستهلک و از بین رفته است.

او ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، در دو سال اخیر تلاش شد تا بهسازی و نوسازی زیرساخت های این شهرک شتاب گیرد.

اهلی تصریح کرد: با تشکیل کارگروه ویژه، تعداد 30 خیابان شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به عنوان خیابان فرسوده و قابل بازسازی شناسایی شد که از این بین 5 خیابان در ابتدای سال جاری بهسازی و در اختیار عموم صنعتگران قرار داده شد.

او ادامه داد: اجرای پروژه بهسازی 10 خیابان دیگر نیز با پیمان سپاری و انتخاب پیمانکار آغاز شده است که این پروژه ها با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال اجرا و فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از بهسازی و نوسازی باقیمانده معابر این شهرک صنعتی در سال آتی خبر داد و افزود: برای 15 خیابان باقیمانده دیگر نیز برنامه ریزی کرده ایم که در صورت تامین اعتبارات مناسب، این معابر نیز مرمت و بهسازی خواهند شد. 

او خاطر نشان کرد: علاوه بر بهسازی معابر، اجرای چندین پروژه به منظور تامین زیرساخت های لازم این شهرک صنعتی در حال اجراست که مجموع این پروژه ها با اعتباری افزون بر 350 میلیارد ریال در حال فعالیت می باشند.

اهلی شاخص ترین این پروژه ها را اجرای ساختمان مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب این شهرک صنعتی برشمرد و افزود: این پروژه با اعتباری در حدود 100 میلیارد ریال در حال اجراست.

او تکمیل این تصفیه خانه و خرید تجهیزات لازم برای آن را نیاز به اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال دانست و افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه بالای 30 درصد است که در صورت تخصیص اعتبارات لازم،  نسبت به خرید و تجهیز آن در سال آینده اقدام خواهد شد.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز