خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار خبر داد:

پیشرفت ۸۵ درصدی باغ بانوان وکیل آباد مشهد/ بهره برداری اسفند ماه امسال

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۲۵۳

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه باغ بانوان وکیل آباد و بهره برداری از آن در اسفندماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی یعقوبی با اعلام این خبر اظهار کرد: توسعه خدمات و دسترسی آسان بانوان مشهدی به فضاهای سبز شهری و استفاده از محیطی امن و مناسب برای بانوان، طی سال‌های اخیر مورد توجه ویژه مدیریت شهری مشهد قرار گرفته است و در همین راستا پروژه باغ بانوان وکیل آباد مشهد، به عنوان یکی از پروژه های با اهمیت این حوزه در حال احداث است و تاکنون پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی داشته است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱ بوستان ویژه بانوان در شهر مشهد طراحی و احداث شده است و با بهره برداری از باغ بانوان وکیل آباد، تعداد بوستان های اختصاصی برای بانوان گرامی مشهدی به عدد ۱۲ خواهد رسید.

یعقوبی ادامه داد: این باغ منحصر به فرد در فضایی به وسعت بیش از ۵/۸ هکتار در حال اجراست و طراحی صخره ای و همسو با طبیعت و بهره‌گیری از درختان کهنسال و تاریخی بوستان وکیل آباد یکی از مهمترین خصوصیات این باغ است.

معاون شهردار مشهد تصریح کرد: طراحی فضاهای ویژه بانوان نظیر مسیر دوچرخه سواری به طول تقریبی ۶۸۰ متر، دو زمین تنیس و یک زمین چند منظوره روباز ۲ هزار متری تنها بخشی از خدمات ارائه شده در این باغ برای بانوان مشهدی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این باغ تلاش شده است تا خدمات ویژه‌ای برای حضور مادران و کودکان‌شان به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر از فضاهای سبز شهری و استفاده از فضای  تفرجگاهی این باغ ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز