خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی:

از همه ظرفیت‌ها برای رونق شهرک‌های صنعتی بهره می گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۱۳۱

فرماندار رشت در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک صنعتی تاکید کرد: از همه ظرفیت های موجود در راستای رونق شهرک های صنعتی شهرستان رشت بهره می گیریم.

به گزارش ایلنا از رشت،علی فتح اللهی در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با تبریک انتصاب فریبرز  سعیدی کیا به عنوان مدیر عامل جدید شرکت شهرک های صنعتی، تاکید کرد: شرکت شهرک های صنعتی نقش محوری تعیین کننده ای در تحقق شعار جهش تولید و رفع معضل بیکاری دارد.

 
او با بیان اینکه بسیاری از دغذغه های ما در حوزه اجتماعی به موضوع بیکاری برمیگردد، تصریح کرد: در صورتی که از فرصت های موجود به ویژه در حوزه صنعت و تولید به درستی استفاده شود با اشتغالزایی برای جوانان، بسیاری از دغدغه های اجتماعی به حداقل می رسد.
 
فرماندار رشت با ابراز امیدواری در خصوص پویایی شرکت شهرک های صنعتی و انجام کارهای ماندگار با حضور مدیرعامل جدید، گفت: فرمانداری رشت  از همه ظرفیت خود در  راستای کمک به رونق شهرک های صنعتی استفاده می کند.
 
فریبرز سعیدی کیا مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه توسعه شهرک های صنعتی از اهداف این شرکت محسوب می شود، افزود: در راستای کمک به رونق صنعت، راه اندازی شهرک های صنعتی در سطح بخش های شهرستان رشت در دستور کار قرار می گیرد.
 
او با بیان اینکه حوزه شهرستان رشت هم به لحاظ اشتغال و هم به عنوان اجتماعی بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: شرکت شهرک های صنعتی از ظرفیت های خود در راستای اشتغالزایی و حمایت از صنایع کوچک استفاده می کند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان، توسعه پایدار و حفظ محیط زیست را از دیگر اهداف مهم این شرکت برشمرد و خاطر نشان کرد: راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی سپیدرود از جمله اولویت های شرکت در این خصوص تلقی می شود که خوشبختانه در رایزنی با مقامات کشوری، علاوه بر اعتبارات قبلی، یک میلیارد تومان جهت تکمیل و راه اندازی این پروژه اختصاص یافت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز