خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج:

تکمیل استخرهای ذخیره آب آوج ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۸۷۰

فرماندار شهرستان آوج گفت: تکمیل و بهره برداری از استخرهای ذخیره آب برای کمک به تامین آب کشاورزی از نیازهای مهم و ضروری شهرستان آوج به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نصرت اله علیرضایی در نشست پیگیری مصوبات عمرانی شهرستان آوج اظهار کرد: پنج استخر نیمه کاره ذخیره آب در  شهرستان آوج وجود دارد که سازمان جهاد کشاورزی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید برای سرعت بخشیدن به تکمیل طرح‌ها اقدام کنند.

 فرماندار آوج افزود: آوج یک منطقه کوهستانی است و امکان حفر چاه در آن چندان وجود ندارد بنابراین یکی از راه‌های مهم تأمین آب کشاورزی در این شهرستان توسعه استخرهای ذخیره آب کشاورزی است.

علیرضایی با بیان اینکه ۷۵ درصد جمعیت شهرستان آوج در روستاها زندگی می‌کنند و شغل بیشتر آنها کشاورزی است، گفت: این موضوع ضرورت و اهمیت تکمیل استخرهای ذخیره آب را می‌رساند.

وی در ادامه وجود معارض در خصوص اجرای طرح میدان ورودی شهر آوج و استقرار پایگاه پلیس را از مشکلات پیش روی عمرانی این شهرستان برشمرد وادامه داد: این موضوع باید با هماهنگی و هم افزایی راه و شهرسازی، راهداری و کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی مرتفع شود.

در این نشست مقرر شد ضمن کمک به تکمیل ساخت استخرهای کشاورزی نیمه کاره آوج از محل اعتبارات توازن، مساحت زمین مورد نیاز و هزینه اجرای میدان ورودی آوج از سوی اداره کل دفتر فنی استانداری و راه و شهرسازی برآورد شود تا با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی و راهکارهای قانونی برای حل مشکل معارض و تأمین اعتبارات این طرح اقدام شود.

همچنین در این نشست مسائل و مشکلات یک طرح گردشگری (مجتمع بین راهی) بررسی شد.

شهرستان آوج با ۲ بخش مرکزی و آوج به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز