خبرگزاری کار ایران

بررسی موضوعات مهم شهری در گفت و گوی عضو شورا با مدیر منطقه سه شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۸۶۹

مباحث و موضوعات مرتبط با محدوده شهرداری منطقه سه رشت که در دست برنامه ریزی و اجرا است مورد بحث و تبادل نظر محمدحسن عاقل منش و طیبه بینا قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست که همراه با بازدید عضو شورای اسلامی شهر رشت از بخش‌های مختلف شهرداری منطقه سه همراه بود، عاقل منش به اجرای برخی از پروژه های مهم در این منطقه از شهرداری تاکید کرد.

او در این نشست گفت: بازگشایی پیچ کردمحله - سرچشمه و حل مساله حقوقی آن که مدتهاست اهالی آن منطقه چشم انتظار اجرای این پروژه هستند ، تفکیک زمین گاراژ جفرودی و برنامه توسعه و صدور پروانه به جهت افزایش ساخت و ساز که به ایجاد درآمد بیشتر برای منطقه هست مورد تاکید قرار داده شد
 
او حل مساله پروژه آب‌نمای موزیکال بوستان ملت، افتتاح فاز اول پروژه سرمایه گذاری رستوران آکواریوم و اجرای بسته سرمایه گذاری آن را هم مهم توصیف کرد و گفت: پروژه اقامتگاه توریستی در انتهای بوستان ملت، افتتاح پروژه یادمان شهدای گمنام در بوستان ملت، اجرای کفپوش خیابان جوان و بازگشایی بلوار نیروی دریایی که تقریباً تا تفاهم نامه جلو رفته و تفاهمنامه یاد شده با فرماندهی نیروی دریایی حتی نقشه Gis و نقشه برداری آن را هم انجام داده شده و قرار بود هماهنگی ها در تهران انجام شود، بایستی پیگیری شود.
 
این عضو شورای اسلامی شهر رشت احداث سه لاین کندرو به صورت همزمان در کمربندی خرمشهر را به فال نیک گرفت و همچنین خواستار اجرای پروژه کفپوش پیاده روی کمربندی شد.
 
محمدحسن عاقل منش در پایان هم تاکید کرد: شهرداریهای مناطق باید از حالت درآمد - هزینه درآیند و با توجه به نگاه به منطقه و ناحیه محوری باید موضوعات مهم هر منطقه را با جدیت دنبال کنند.
 
مدیر منطقه سه شهرداری رشت هم ضمن استقبال از حضور عضو شورای اسلامی شهر رشت در این منطقه از شهرداری، گفت: امیدوارم پشتیبان اجرای فعالیتها و پروژه ها در شورای اسلامی شهر باشید.
 
طیبه بینا با بیان گزارشی از فعالیت‌های منطقه تاکید کرد: مناطق پیشانی خدمات دهی شهرداری هستند و نیازمند پشتیبانی هستند.
 
وی در انتهای این جلسه اشاره داشت: حضور اعضای شورا و پیگیری موضوعات و مباحث موجبات دلگرمی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز