خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

محدودیت‌های تردد همچنان ادامه دارد/ تشدید شیوع کرونا با غفلت در رعایت دستورالعمل های بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۸۴۶

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون شهرستان کرج در وضعیت نارنجی قرار دارد و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد هستند و همچنان محدودیت ها ادامه دارد تا بتوانیم این روند را بخوبی طی کنیم.

به گزارش ایلنا از البرز، شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: بر اساس گزارش سخنگوی ستاد ملی، کشور در راستای مدیریت بیماری کرونا موفق عمل کرده و مسئولان در بخش های مختلف نسبت به اعمال مصوبات و پیگیری و نظارت به شکل جدی در میدان هستند.

وی ادامه داد: همراهی کم نظیر بسیج در جهت اجرای طرح شهید سلیمانی و حضور فعال کادر بهداشت و درمان در راستای مدیریت هوشمند محدودیت های مصوب ستا ملی قابل تقدیر است.

شهبازی گفت: از استان البرز طی سه جلسه متوالی در گزارش سخنگوی ستاد ملی بعنوان استانی موفق در جهت پیشگیری از شیوع کرونا یاد می شود.

وی افزود: همکاری بی شائبه و همراهی مردم و بویژه کسبه و همچنین اقدامات منسجم اعضای ستاد و اقدامات کم نظیر بسیج و سپاه پاسداران با پشتیبانی های نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضا و ائمه جمعه و جماعات سراسر استان منجر به کنترل بیماری کرونا در البرز شد.

استاندار البرز اضافه کرد: تعامل بسیار خوبی با دستگاه های موثر در جهت کاهش روند شیوع کرونا در استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: این همراهی‌ها سبب شد که علیرغم شرایط موجود که البرز معبر 14 استان کشور است و تبادلات جمعیتی گسترده ای به صورت روزانه با پایتخت دارد، برای مقابله با کرونا توفیق یابد.

شهبازی افزود: اکنون شهرستان کرج در وضعیت نارنجی قرار دارد و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد هستند و همچنان محدودیت ها ادامه دارد تا بتوانیم این روند را بخوبی طی کنیم.

وی گفت: در خصوص تهیه واکسن نیز البرز وارد عمل شده و بعنوان استانی پیشرو، اقدامات بزرگی در حال شکل گیری است که بزودی برای بازدید از این امر و عرض خداقوت حضور خواهیم یافت.

استاندار البرز افزود: برای اینکه این روند تداوم داشته باشد باید از عادی انگاری پرهیز شود چرا که هرگونه غفلت و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک منجر به یک موج شیوع خواهد شد.

وی گفت: از مردم شریف البرز و کسبه درخواست می شود همچنان همراه باشند تا بتوانیم در مقابله با کرونا فائق آییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز