خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم والیبال شهرداری قزوین:

دومین بازیکن خارجی به تیم والیبال شهرداری قزوین پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۸۳۴

سرپرست تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: گورچانیک زنیا دریافت کننده یونانی که سابقه حضور در تیم ملی یونان را دارد با عقد قراردادی به تیم والیبال شهرداری قزوین پیوست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا عسگری اظهار کرد : هفته گذشته نیز چونو پنچف پاسور اسبق تیم ملی بلغارستان برای حضور در دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور به تیم شهرداری قزوین پیوسته بود.

 سرپرست تیم والیبال شهرداری قزوین با اشاره به تغییرات صورت گرفته در ترکیب تیم شهرداری قزوین، اضافه کرد: جواد حسین آبادی پاسور اراکی تیم والیبال خاتم اردکان به شهرداری قزوین پیوسته است و پوریا و ‌پیمان نودوزپور لیبرو و پاسور و احد رضایی پاسور تیم شهرداری قزوین با اخذ رضایت‌نامه از این‌ تیم جدا شدند.

عسگری، هدف از این تغییرات را حضور قوی‌تر از گذشته در مسابقات لیگ برتر دانست و گفت: در اولین دیدار تیم که روز گذشته در هفته هفدهم لیگ برتر برتر مقابل شهداب یزد برگزار شد نماینده قزوین بازی را سه بر صفر واگذار کرد و امیدواریم طی هفته‌های آینده شاهد تغییر در این رویه باشیم.

تیم شهرداری قزوین هم اینک با ۱۱ امتیاز در رده ۱۲ جدول لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز