خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان:

تعریف پروژه در حوزه برق گیلان با نگاه به حل مشکلات انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۸۰۸

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با تأکید بر ضرورت تقویت ارتباط میان مراکز علمی و دانشگاهی با صنعت، گفت: تعریف پروژه در حوزه برق گیلان با نگاه به حل مشکلات انجام می شود.

به گزارش اینا از رشت،بهمن داراب زاده در جلسه شورای معاونین با تأکید بر ضرورت تقویت ارتباط این حوزه با دانشگاه و صنعت، اظهار کرد: گفت: تلاش شده تا در این شرکت به تحقیقات و پژوهش‌ها توجه ویژه ای شود.

وی با بیان اینکه توجه به تحقیق و پژوهش زمینه توسعه در هر حوزه‌ای را فراهم می‌کند، افزود: امروز بسیاری از کشورهای دنیا بخش قابل توجهی از درآمدهای ملی خود را به حوزه پژوهش و تحقیق اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه به دنبال تقویت ارتباط مراکز علمی و دانشگاه با حوزه صنعت به ویژه برق هستیم، اضافه کرد: تعریف پروژه‌های مختلف و متنوع در شرکت برق گیلان و همکاری با دانشگاه‌های تراز اول کشور و مراکز علمی و دانشگاهی استان گیلان نیز در همین راستا بوده است.

داراب زاده با اشاره به اینکه تعریف پروژه‌ها در برق منطقه‌ای گیلان با نگاه کاربردی جهت حل مسائل و مشکلات حوزه برق انجام می‌شود، ادامه داد: انتظار می‌رود با بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت مراکز علمی و دانشگاه و تلفیق تجربه با دانش بتوانیم قدم‌های مؤثری در حل مسائل حوزه صنعت برق استان برداریم.

مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان صنعت برق را صنعتی زیربنایی و زیرساختی عنوان و تصریح کرد: انجام فعالیت‌های تخصصی، مهندسی و پیچیده در صنعت برق موجب شده تا صنعت برق از حساسیت ویژه‌ای برخوردار باشد. در دنیای امروز از بزرگ‌ترین فعالیت‌های اقتصادی، تجاری، صنعتی و … گرفته تا ریزترین و جزئی‌ترین آنها در زندگی روزمره، متأثر از انرژی برق بوده و در دنیای مدرن امروزی عملاً زندگی بدون برق یا میسر نبوده یا بسیار مشکل خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز