خبرگزاری کار ایران

معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان:

متخصصان ذوب آهن اصفهان توانایی ساخت و راه اندازی کوره بلند مطابق با دانش روز را دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۷۹۳

معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن گفت: متخصصان ذوب آهن اصفهان توانایی ساخت و راه اندازی کوره بلند مطابق با دانش روز را دارند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مهرداد توالائیان ضمن قدردانی از تمامی تلاشگران شرکت که در بازسازی و نوسازی کوره بلند شماره یک تلاش کردند، اظهار داشت: این کوره که بعد از 5 سال توقف راه اندازی خواهد شد، اولین کوره بلند ذوب آهن اصفهان با ظرفیت یک هزار متر مکعب و ظرفیت اسمی هشتصد هزار تن در سال است که می تواند بهره وری در ذوب آهن را افزایش دهد.

وی خاطرنشان ساخت: برنامه پیش بینی شده سال  1400 کوره شماره یک، تولید سالیانه 600 هزار تن چدن است که این مقدار به ظرفیت کوره های دو و سه اضافه خواهد شد .

تولائیان با اشاره به اینکه امید است ظرف 48 ساعت آینده به تولید آزمایشی چدن از این کوره برسیم افزود : در صورت تامین مواد اولیه این کوره با ظرفیت اسمی خود به تولید ادامه خواهد داد . از سوی دیگر با تغییراتی که در فرایند بازسازی و نوسازی کوره داده ایم کیفیت تولید افزایش خواهد یافت .

وی با اشاره به اینکه متخصصان ذوب آهن اصفهان توانایی ساخت و راه اندازی کوره بلند مطابق با دانش روز را دارند ، گفت : در این پروژه ، طراحی ، اتوماسیون در بحث کنترل ها و تغییرات در بارگیری کوره بلند از قبیل سرند مواد از تجهیزات جدید استفاده شده است . ضمن اینکه این تجهیزات توسط تلاشگران ذوب آهن بومی سازی و نصب شده است.

آئین آغاز فرایند دمش هوای گرم به کوره بلند شماره یک با حضور مهرداد توالائیان معاون بهره برداری ، محمد جعفر صالحی معاون خرید، کاظم تدین مدیر کوره بلند و تعدادی از مدیران شرکت ذوب آهن دهم دی ماه آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز