خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد:

تبریز در وضعیت زرد کرونایی/ هفت شهرستان آذربایجان شرقی در وضعیت نارنجی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۷۶۱

جانشین ستاد مقابله با کرونای آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی در هفت شهرستان استان، گفت: بقیه شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، علیار راستگو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون شهرستان های مراغه، میانه، عجب شیر، آذرشهر، سراب، جلفا و اهر در وضعیت نارنجی و بقیه در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همه شهروندان، خاطرنشان کرد: هر چند در سایه اعمال محدودیت ها و رعایت شهروندان، اکثر شهرها در وضعیت زرد قرار دارند، ولی در صورت عدم رعایت مسایل بهداشتی احتمال بازگشت به روزهای قبل و خطرناک وجود دارد.

راستگو افزود: ممنوعیت تردد بین شهری با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در شهرستان های نارنجی تداوم دارد.

وی، ممنوعیت تردد شبانه را در کاهش دورهمی های فامیلی موثر دانست.

آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در آذربایجان شرقی از حدود یکهزار و ۷۰۰ نفر در روزهای قبل از اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی به کمتر از ۲۰۰ نفر در دو هفته اخیر کاهش یافته است. 

همچنین گفته می شود آمار بستری های کرونایی در بیمارستان یکهزار تختخوابی امام رضای تبریز در این مدت حدود ۶۰ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز