خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

سارق ارزهای دیجیتال در قزوین دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۷۰۶

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مجرم سایبری که با سوء استفاده از اعتماد شاکی اقدام به سرقت ارز دیجیتال به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال کرده بود، در قزوین دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر سرقت ارز دیجیتال از وی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان داشت در شبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که ادعا می‌کرد در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، آشنا شده و پس از مدتی ایمیل شخصی و رمز عبور خود را در اختیار وی قرار دادم ولی پس از گذشت چند روز دسترسی ام به ارزهای دیجیتالی که در حساب داشتم قطع شد.

سردار ابراهیمی ادامه داد: ماموران پس از بررسی مستندات موجود در پرونده و اقدامات فنی پلیسی، متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه پس از هماهنگی قضایی تیمی زبده از کارشناسان پلیس فتا استان جهت دستگیری مجرم به محل اعزام شدند، تصریح کرد: ماموران موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه متهم را در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس فتا قزوین منتقل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز