خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

همه مردم باید از خدمات شهرداری‌ها بهره‌مند شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۶۹۴

استاندار خراسان رضوی بر تکمیل سریع‌تر پروژه‌های شهری تأکید کرد و گفت: همه مردم باید از خدمات شهرداری‌ها بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان در نشست کاری شهرداران استان با استاندار خراسان رضوی که در سالن شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، بر ارتباط نزدیک با مدیران حوزه شهری و شهرداران اشاره کرد و گفت: تمرکز بیش از اندازه بر تبیین مسائل و فقدان ارائه راهکارهای عملی یکی از مشکلات مهم است و یافتن راه حل‌‌های جدی و کارآمد در حل مسائل شهری باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی به کاهش منابع مالی شهرداری‌ها و شرایط کرونایی اشاره و تأکید کرد: علی‌رغم این شرایط، خدمات شهرداری‌ها به مردم باید تداوم پیدا کند و بر اساس ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی بهره‌برداری از معادن غیر فلزی توسط شهرداری‌ها را امکان پذیر دانست و گفت: شهرستان‌های ما ظرفیت‌های بالقوه بسیار خوبی به ویژه در حوزه گردشگری، بوم‌گردی و مراکز تفریحی دارند و باید حوزه اقتصادی را در دستور کار قرار دهند.

معتمدیان شهرداری‌ها را پیشانی فعالیت‌های توسعه شهری دانست و افزود: لازمه تحول و تغییر در شهر، نگاه ویژه‌ به پروژه‌های شهری است.

استاندار خراسان رضوی بر پایش و تفکیک اولویت‌ها در حوزه شهری تأکید کرد و یادآور شد: رعایت ضوابط و قوانین باید همواره در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

وی یکی از اولویت‌ها را تکمیل پروژه‌های شهری عنوان و تأکید کرد: رویکرد ما کمک به شهرداری‌ها و تجهیز آنها با استفاده از راهکارهای قانونی و ارائه تسهیلات است.

معتمدیان در بخش دیگری از سخنان خود نیز به مدیریت بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: علی‌رغم همه محدودیت‌های اجتماعی، اقتصادی و مذهبی، وضعیت استان در شرایط بسیار مطلوبی قرار گرفته و آمارها به شدت کاهش پیدا کرده است.

وی تشکیل کمیته اقتصادی را یکی از تصمیمات این نشست برشمرد و یادآور شد: خدمات شهرداری‌ها عام المنفعه است؛ همه مردم باید از خدمات شهرداری بهره‌مند ‌شوند و مشکلاتشان نباید به نارضایتی تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز