خبرگزاری کار ایران

یارمحمدیان مطرح کرد:

اصفهان می‌تواند محرک افزایش و توسعه صادرات کشور باشد/ توسعه اقتصاد با رویدادهای نمایشگاهی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۶۶۳

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: یکی از راهکارهای توسعه صادرات برای کشورها، حضور در نمایشگاه‌های تجاری و تخصصی است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی یارمحمدیان ادامه داد: با بهره‌برداری از محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، رویکردهای جدیدی برای حضور فعالان بخش خصوصی کشور و منطقه مرکزی کشور در رویدادهای نمایشگاهی ایجاد شده است.

وی در دهمین جلسه کمیسیون تجارت، خدمات و ارتباطات اتاق بازرگانی، نقش رویدادهای نمایشگاهی در توسعه اقتصادی را بسیار مهم و اساسی دانست و افزود: اصفهان در حوزه‌های سنگ، فولاد، تولید تجهیزات و ماشین‌آلات، دام و طیور، کشاورزی و گل و گیاه، فرش و طلا و جواهر حرف اول کشور را می‌زند؛ این پتانسیل‌های گسترده نشان می‌دهد که اصفهان می‌تواند محرک افزایش و توسعه صادرات کشور باشد و برای دستیابی به این موضوع، رویدادهای نمایشگاهی بهترین ابزار به شمار می‌روند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه ظرفیت صنعت نمایشگاهی در اصفهان افزایش یافته است، ادامه داد: با ساخت و تجهیز محل جدید برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، اقدامات لازم برای حضور مطلوب شرکت‌ها و فعالان اقتصادی در نمایشگاه پیش‌بینی و انجام شده است.

وی تاکید کرد: اکنون که زیرساخت‌های استاندارد صنعت نمایشگاهی در اصفهان فراهم شده، لازم است نمایشگاه‌هایی برگزار شود که در سطح منطقه و بین‌الملل موفق ظاهر شود؛ به همین منظور از پیشنهاد فعالان اقتصادی برای دستیابی به این موفقیت استقبال می‌کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان نیز که به صورت مجازی در این جلسه حضور داشت، گفت: بهره‌برداری از محل جدید برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان یک اقدام بسیار مهم و اساسی در حوزه‌های تجارت، توجه به شتابدهنده‌ها و همچنین گردشگری به شمار می‌رود.

مسعود گلشیرازی با تاکید بر اینکه لازم است همراهی ویژه‌ای توسط شرکت‌های فعال بخش خصوصی اصفهان با نمایشگاه صورت گیرد، افزود: برای اینکه چراغ نمایشگاه روشن باشد، صنایع مهم اصفهان باید حضور جدی در رویدادهای نمایشگاهی داشته باشند و از برگزاری این رویدادها حمایت کنند.

وی اظهار داشت: دستیابی به توان‌ صادراتی و همچنین پیش‌برد موفقیت‌های فراصنعتی با استفاده از پتانسیل‌های نمایشگاهی قابل انجام است و بر همین اساس، امیدواریم شرایط لازم برای حضور مطلوب شرکت‌های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در نمایشگاه اصفهان ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز